Весілля та банкети

Дорогі молодята!

Рубрика "Весілля" створена спеціально для Вас! Також запрошуємо Вас на сайт, присвячений лише тематиці весілля  wedding.villavita.kiev.ua !

Найважливішим етапом підготовки до весілля або ювілею є вибір ресторану. Де провести весілля? Часто це питання стає одним із найскладніших, так як ресторан повинен відповідати багатьом критеріям: наявність мальовничого місця або красивого залу, місце для проведення виїзної церемонії, рівень закладу, якість їжі та сервісу, місце розташування.

Банкетні зали комплексу Вілла Віта відповідають усім критеріям відмінного вибору для проведення свята від 15 до 220 персон.

У теплу пору року для вас відкриті шість залів з різними інтер'єрами і кількістю посадкових місць. Кожен з них має окремий вхід і гості з різних заходів практично не мають можливості зустрітися.

На ваш вибір: Обідній, Дзеркальний, три камінних будиночки, біла банкетна альтанка та шатро.

Тел .: +38 (050) 344 40 40

Email: info@villavita.kiev.ua

День народження, ювілей

У Вас День народження або навіть ювілей? Подаруйте собі чудовий, незабутнє свято в ресторані Вілла Віта! Всі турботи ми беремо на себе! До Ваших послуг зали для проведення Дня народження розмахом від 15 до 200 гостей. Вілла Віта подарує вам знижку на банкет в ресторані! *

Тут допоможуть організувати шоу-програму або тематичну вечірку і нагодувати ваших гостей смачними стравами.

Проведіть з Вілла Віта найважливіший день у своєму житті!

Корпоративи та конференції

Проведення конференцій в комплексі Вілла Віта можливо, завдяки комфортним і облаштованим конференц-залам.

Тут Ви можете проводити ділові зустрічі, тренінги, майстер-класи, семінари, пізні вечері, ранні сніданки - Вілла Віта забезпечить організацію та проведення ділових зустрічей і бізнес заходів на вищому рівні. Крім того, ми надаємо послугу розміщення Ваших ділових партнерів, які пізно приїжджають.

Комплекс Вілла Віта добре підходить для проведення ділових і корпоративних заходів. Для зручності замовників розроблено кілька варіантів бізнес-ланчів та кава-брейків. Також,  до ваших послуг конференц-пакет. Щоб згуртувати свій колектив, замов корпоратив!